
Design vozu BMW Z4M Roadster je stejný jako v případě BMW Z4 Roadster až na malé rozdíly. Pro zopakování se jedná o velice originálně pojatý design. Toto auto se vám buď velice líbí, nebo naopak velmi nelíbí, ale je na první pohled tak odlišné od ostatníchvozů, že nezapadá do šedého průměru a vynucuje si vaši pozornost.

Příď působí už na první pohled agresivněji než u modelu Z3. Dlouhá kapota a posazení kabiny co nejblíže zádi vozu BMW Z4M Roadster připomíná legendární sportovní vozy z dávné historie. Od slabších verzí se verze M na pohled rozezná dvěmi dvojicemi koncovek výfuku.
Vůz BMW Z4M Roadster je vybaven nejnovějšími elektronickými systémy starajícími se o bezpečnost posádky. Stabilizační systém DSC, naopak systém DTC po aktivování zlepší akcelerační schopnosti vozu na kluzkém povrchu.

Motor je uložen v předu vozu BMW Z4M Roadster. Celkově je těžiště velmi nízko což přispívá k perfektní stabilitě celého vozu. Srdcem vozu je motor V6 o objemu 3246ccm s maximálním výkonem 252kW při 7900 ot./min a točivým momentem 365 N.m při 4900 ot./min. Na elektronicky omezenou maximální rychlost 250 km/hod zrychlí vůz BMW Z4M Roadster za pouhých 5 sekund.
Technické informace o voze BMW Z4M Roadster:

maximální rychlost 250 km/hod el. omezeno
zrychlení z 0-100 km/hod za 5 sekund
Interiér ve voze BMW Z4M Roadster při zachování vysoké míry pohodlí působí mnohem sportovnějším dojmem než u standartní verze. Sedadla poskytují dostatečné boční vedení a při zachování maximální pohodlnosti. Střecha se skládá elektricky za deset sekund.
Další zajímavé informace o voze BMW Z4M Roadster naleznete zde:
BMW Z4M Roadster - oficiální stránky výrobce
Žádné komentáře:
Okomentovat